Grafikában gazdag verzió
Utolsó frissítés: 2010-02-28

Az ESZA Nonprofit Kft. Minőségpolitikája

Az ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. hosszú távú célja egy olyan szervezet működtetése, amely hatékony, átlátható és megbízható módon, a legjobb európai gyakorlatot követve képes közreműködni hazai, valamint uniós forrásból finanszírozott humánerőforrás-fejlesztési és szociális programok megvalósításában, amely a tulajdonosok és a kedvezményezettek maximális megelégedettségére szolgál, és képes az így felhalmozódott tudást folyamatosan a fejlődés szolgálatába állítani, és szolgáltatásai révén minél szélesebb körben kamatoztatni.

Ennek érdekében konkrét célunk:

* a szervezeten belüli emberi erőforrások magas szakmai minőségének elérése és folyamatos megújítása, a dinamizmus és a motiváltság fejlesztése;
* a szervezeten belül felhalmozódott szaktudás és tapasztalat megtartása és kiaknázása, hasznosítása;
* a végrehajtási, menedzsment funkciókat támogató és hatékonyan működő optimális szervezeti-működési keretek megvalósítása, a legjobb európai gyakorlat, modellek és módszertan megismerése
* a végrehajtáshoz kötődő kapcsolatrendszer hatékony kiépítése, és a kedvezményezettek minél jobb tájékoztatását és kiszolgálását segítő PR és kommunikációs rendszer kiépítése
* a szervezetben felhalmozódó információ hathatós kiaknázását, és a szervezeten belüli kommunikációt támogató menedzsment rendszerek fejlesztése és infrastrukturális támogatása;
* ezen átfogó célok évenkénti, folyamatonkénti lebontása, illetve éves minőségcélként való meghatározása;
* az MSZ EN ISO 9001:2001 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszer működtetése

A középtávú célkitűzések megvalósítása során kiemelt figyelmet fordítunk egyes olyan horizontális alapelvekre, amelyek alkalmazása elengedhetetlen valamennyi fejlesztési és működési tevékenység folyamán:

* valamennyi fejlesztési és működési tevékenységhez, és ezen belül is különösképpen a humán erőforrások fejlesztéséhez és menedzsmentjéhez kapcsolódóan biztosítani kell a nemek közötti esélyegyenlőséget, az egyenlő elbánás elvét és a diszkrimináció-mentességet;
* á tfogó jelleggel, de kiemelten az emberi erőforrásokhoz kapcsolódóan törekedni kell a minél teljesebb fokú méltányosság érvényesítésére;
* minden tevékenység megtervezése és végrehajtása során a minél magasabb fokú hatékonyságot kell elérni, amely hatékonyság valamennyi erőforrással való ésszerű gazdálkodást jelent, a pénzügyi erőforrások és az ezekhez kapcsolódó költséghatékonyság mellett a fizikai és humán erőforrások átgondolt felhasználását, és kiemelten a természeti és környezeti erőforrások tudatos megóvását.

ISO 9001:2000 tanúsítvány (magyar)

ISO 9001:2000 tanúsítvány (angol)

Belépés

regisztráció
Elektronikus Pályázatkezelési és Együttműködési Rendszer hazai meghírdetésű pályázatokhoz Az NFÜ pályázati tájékoztató rendszere